Kvalitetsarbete
Vår kvalitetsfunktion arbetar dagligen med att följa upp och bevaka att våra rutiner följs. Varje år lyssnar de på en stor mängd samtal från våra försäljnings- och kundserviceavdelningar. Kvalitetsarbetet innefattar även att kontinuerligt utbilda vår personal, genomföra kundundersökningar och bevaka företagets kundkontakter och processer.
Forum för feedback och synpunkter
Det är viktigt för oss att eventuella missnöjen utreds så att vi kan förbättra vårt kvalitetsarbete. Om du inte är nöjd eller har synpunkter är du alltid välkommen att återkoppla direkt till oss
Mottagare av Trygg kundkontakt 2024
Märkningen ”Trygg kundkontakt” delas årligen ut av branschföreningen Kontakta och är kopplat till att medlemmarna följer medlemskapets villkor. De som inte lever upp till riktlinjerna utesluts ur branschföreningen.
Kvalitetsmärkningen omfattar bland annat:
- efterlevnad av stadgar, svensk lagstiftning, gällande praxis och god sed i kontakter med konsumenter och i verksamheten i allmänhet
- schyssta villkor för personal i form av kollektivavtal eller motsvarande försäkringsskydd
- god arbetsmiljö