På Mysafety Försäkringar vill vi att du som kund ska vara lika nöjd med vårt bemötande som med våra produkter och tjänster. Därför är det viktigt för oss att vara transparenta och ha en öppen dialog med dig som kund.
Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och har en kvalitetsfunktion som dagligen arbetar med att följa upp och förbättra våra rutiner. Om du har synpunkter får du gärna höra av dig till oss – så att vi kan bli bättre. Ha gärna ditt kund- eller personnummer redo för snabbare service.
Kontakta oss gärna genom att:
1. Prata med vår kundservice
Det enklaste för dig som kund är att kontakta vår Kundservice. Då kommer vi försöka lösa ditt ärende tillsammans med dig. Kontakta kundservice här.
2. Vänd dig till vår Klagomålsansvariga
Om problemet kvarstår, även efter kontakt och genom våra ordinarie instanser(via punkt 1 och 2), vänligen kontakta klagomalsansvarig@mysafety.se
Var uppmärksam på oseriösa rådgivare
- Det finns ett antal aktörer som tar betalt för att föra konsumenters klagomål mot företag. Vanligt är att de utger sig för att företräda konsumenterna utan att ha fullmakt för att göra det. Konsumentverket varnar därför för denna typ av företag.
- Vi vill värna om konsumenten och samarbetar därför endast med seriösa och officiella konsumentrådgivare och har som policy att inte svara oseriösa aktörer.