Är du kund hos oss kan du betala på flera olika sätt. På denna sida kan du läsa mer om våra olika betalsätt samt din ångerrätt.
- Betalar du din försäkring/tjänst månadsvis kan du betala via autogiro, e-faktura eller pappersfaktura/-avi.
- Har du köpt en produkt eller betalar din försäkring/tjänst per år för du en pappersfaktura.
- Du kan betala de flesta av våra försärkigar/tjänster årsvis eller månadsvis. Kontakta kundservice om du vill byta.
- Tips! Under våra Vanliga frågor och sektionen Betalning hittar du svar på de vanligaste frågorna som rör betalning hos oss.
Välj autogiro och e-faktura för kostnadsfri och smidig betalning
Du kan välja att betala via autogiro eller e-faktura direkt efter ditt köp. Eller byta från faktura när som helst under din försäkringsperiod.
Läs mer och ansök om Autogiro här>
Läs mer och anslut till e-faktura här>
Inom en vecka efter att du gjort en beställning hos oss får du även ett sms där du kan välja att betala via e-faktura eller autogiro. Gör du inget aktivt val kommer du att få en pappersfaktura skickat till din folkbokföringsadress. På våra pappersfakturor tillkommer en avgift på 39 kr.
AVIAVGIFT
Hos oss finns en aviavgift på alla pappersfakturor som skickas med post.
Vår nuvarande aviavgift är: 39 kr.